Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Οι άνθρωποί μας στο ψηφοδέλτιο



ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Υποψήφιος Δήμαρχος

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Μεσοχώρα. Σπούδασα Λογοτεχνία και Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σήμερα διδάσκω στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Είμαι Επιμορφωτής στην εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Δημιούργησα και διαχειρίζομαι το www.mesochoranet.gr Γράφω σε εφημερίδες της περιοχής. Εξέδωσα το βιβλίο “Παραδοσιακοί Διακριτικοί Τίτλοι”.







ΒΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Μεσοχώρα. Αναγκάστηκα στην εσωτερική μετανάστευση. Ζω και εργάζομαι ως έμπορος στην Αθήνα.












ΒΛΑΧΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΟΥΛΑ)

Κόρη του Χαράλαμπου και της Βασιλικής Βλάχου. Σπούδασα παιδαγωγικά και σήμερα εργάζομαι ως νηπιαγωγός σε δημόσιο σχολείο.














ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Αφού μεγάλωσα στην Μεσοχώρα, μετανάστευσα με τα αδέρφια μου στην Αμερική. Σήμερα ζω και εργάζομαι ως έμπορος στα Τρίκαλα.












ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (ΝΑΤΑΣΣΑ)

Οι γονείς μου Σοφία και Μιχάλης με μεγάλωσαν στη Μεσοχώρα και στα Τρίκαλα. Μετά τις σπουδές μου, εργάζομαι στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια αγγλικών.







ΗΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΑ

Μετά από χρόνια επέστρεψα ξανά στην Μεσοχώρα, όπου ως ενεργό μέλος της τοπικής Κοινότητας, διατηρώ σύγχρονο μπακάλικο.









ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Μεγαλώνοντας στην Μπαλαδήμα, πήγαινα σχολείο στην Μεσοχώρα, όπου ζω μέχρι σήμερα. Εργάζομαι στον ΟΤΕ ως τεχνικός υπάλληλος.








ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Κατάγομαι από την Νεράιδα όπου πρόσφατα με τα αδέρφια μου δημιουργήσαμε τον “Ξενώνα του Λευτέρη και της Λουκίας”. Τυπογράφος.




ΚΟΤΟΠΟΥΛΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ

Μεγάλωσα στη Μεσοχώρα και στα Φάρσαλα. Μετά τις τεχνολογικές σπουδές μου, διατηρώ με τον αδερφό μου, επιχείρηση υδραυλικών εγκαταστάσεων στα Φάρσαλα.













ΚΟΥΤΣΙΑΜΠΑΣΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Γεννήθηκα στο Αρματολικό Τρικάλων και είμαι σκηνοθέτης. Διδάσκω στη Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.





ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Γιος του Παναγιώτη Λάμπρου και της Ευαγγελίας Καρακίτσιου. Μετά τις σπουδές μου στο πανεπιστήμιο Πειραιά, δραστηριοποιούμαι ως έμπορος εξειδικευμένων οπτικών προϊόντων.















ΜΑΣΤΟΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Μεσοχώρα και στα Φάρσαλα. Σπούδασα ελληνική φιλολογία. Σήμερα είμαι παντρεμένη, ζω και εργάζομαι στα Φάρσαλα.









ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Γιος της Σπυριδούλας και του Κωνσταντίνου Μάστορα, μεγάλωσα στη Μεσοχώρα. Σήμερα εργάζομαι ως ειδικός προγραμματιστής στη Ελληνική Αστυνομία.















ΜΑΥΡΟΓΕΩΡΓΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Όπως σχεδόν ολόκληρη η γενιά μου μετανάστευσα στην Αθήνα αναζητώντας εργασία και καλύτερες συνθήκες ζωής. Εργάζομαι στην τράπεζα Alpha Bank












ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ ΕΛΕΝΗ

Σπούδασα ιατρική και σήμερα, μετά την εκπαίδευσή μου στην παιδοψυχιατρική εργάζομαι ως ειδική επιστήμονας στον κλάδο μου.






ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ

Μεγάλωσα στη Μεσοχώρα, κόρη του Χρήστου και της Βούλας. Σήμερα, παντρεμένη, εργάζομαι ως νοσηλεύτρια και αγωνιώ για το μέλλον της Μεσοχώρας.






ΜΠΡΕΛΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Σπούδασα πολιτικός μηχανικός και σήμερα εργάζομαι στο κλάδο μου. Δεν θα επιτρέψω να πέσει η Μεσοχώρα στα χέρια διάφορων συμφερόντων.






ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ

Γεννήθηκα στη Αθήνα όπου αργότερα τελείωσα τη σχολή διακοσμητικής της ΑΚΤΟ. Ως μέλος της ΜΚΟ "Αχελώου Ρους" παλεύω για την διάσωση της Μεσοχώρας και του Αχελώου














ΠΑΤΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΗ

Κατάγομαι από την Νέα Πεύκη (Πλοπ) όπου μεγάλωσα. Παντρεμένη με τον Μεσοχωρίτη Βαγγέλη Βαγγελίδη ζω στην Αθήνα











ΤΣΙΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Γεννήθηκα και ζω στη Μεσοχώρα, παντρεμένος όπου με την σύζυγό μου αναθρέφουμε τέσσερα παιδιά, εργαζόμενος ως εργατοτεχνίτης.








ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Φορτώσι όπου ζω μέχρι σήμερα με τους γονείς μου. Η πολιτεία και ο Δήμος μας στερούν μέχρι σήμερα, το ρεύμα και την πρόσβαση με δρόμο !!!













ΧΟΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Μεσοχώρα. Ελεύθερος επαγγελματίας στον τουρισμό στα Τρίκαλα, δραστηριοποιούμε στα κινήματα για το περιβάλλον και τα διακαιώματα.











ΧΟΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Γιος του Χρήστου και της Άννας, από μικρός αγάπησα πολύ και δεν αλλάζω με τίποτα την Μεσοχώρα. Σπουδάζω στο ΤΕΙ της Φλώρινας













ΧΟΝΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φυσικός και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στη Ραδιοηλεκτρολογία με κατεύθυνση ηλεκτρονικής. Σήμερα εργάζομαι στην Αθήνα.










ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Γόνος πολυμελούς οικογένειας, σπούδασα Νοσηλευτική στο Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης. Σήμερα εργάζομαι ως νοσηλευτής σε δημόσιο νοσοκομείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου